Thursday 15 September 2011

FINAL EXAM'S VICTIM ♥





Assalaammualaikum awak . :) . * sejuk perut saya dengar awak jawab salam . HAHA :D
Awak² ape khabar ? Tak sihat ? Kalau tak sihat tu bawak² la diri tu ke klinik . Jangan malas² . Nty awak sakit nanty sape susa ? Saya gakkkk . * Bajet je lebeyh an . :DD . Awak , saya rasa saya belum terlambat nak wish kat awak SELAMAT HARI RAYA !!

Kita raya kan sebulan kan kan kan . Saya bukan taknak wish kat awak awal² haritu . Tapiiiiiiiiiiiiii . Kan saya baru je menceburi bidang blog ni . Awak jangan marah saya ye . :(
* saja nak tacingtacing jap . :p . Okayla , berkaitan dengan tajuk post saya tu kan . Sebenarnya pada 19 SEPTEMBER 2011 iaitu pada hari ISNIN , saya akan menduduki kertas pertama saya iaitu LAW038 . Saya tak tahu la saya boleh buat ke tak , tapi saya akan cuba sedaya upaya saya utk buat yang terbaik demi masa depan keluarga , agama dan negara ! * Wahh bersemangat gilerr ni . HAHA . Semangat tu yang kite nak kan kan ? Kepada awak² yang baca post saya ni , doakan saya dapat buat yang terbaik ye , dan bagi yang akan berjuang di medan peperiksaan sama seperti saya , saya turut mendoakan kalian dapat jawab soalan dengan hati yg tenang . * aminnn . :)) . 


Ha !! awak nampak tak gambar katun kat atas tu . Dy tgh tensyen macam saya tensyen . HAHA . sy sebenarnya bukan tensyen apa , tapi saya cuma rasa sedikit bebanan apabila kedua² ibu bapa saya mengharapkan yang terbaik dari saya . * semua parents pun nak yang terbaik dari anak dy kan , begitu juga parents saya . Saya amat rasa gentar , gerun , takut , tapi saya akan cuba buang perasaan tuh !
Kepada kawan² yang turut merasakan perasaan yang sama , saya cuma boleh bagi nasihat agar awak janganlah study sampai tak cukup tidur . Tidur tu sangat² lah pentingnya dalam kehidupan kita . Kalau kita tak cukup tidur , kita tak boleh buat kerja dgn berkualiti . Kan kan kan ? :)

Tibe-tibe saya teringat zaman sekolah masa nak SPM dulu . Saya ni mmg kaki tidur . Org study , saya tidur . Org tidur, saya pun tidur . HAHA . Lepas tu mls plak nak turun PREP , tau nak study dlm dorm je . *teruknya perangai . Kan kan kan ? HAHA . Tapi zaman sekolah lah paling best . Macam² peristiwa dan kenangan yang berlaku . Yang pahitnya dulu , sekarang dah jadi manis . Yang manisnya dulu , sekarang bertambahlah manisnya . Ececece . Okaylah awak² . Saya undur diri dulu . Sehingga kita bertemu lagi * kalau panjang umur lah . Insya-Allah :) . Okaybye Assalammualaikum :) <3<3


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
HAK CIPTA TERPELIHARA BY : CIK FYRA .