Wednesday 14 September 2011

POST PERTAMA , ENTRY PERTAMA !!

Assalammualaikum dan salam sejahtera . Bertemu kita sekali lagi di tajuk yang lain . *HAHA bajet je , padahal ni pestime buat blog :D . Sebenarnya saya tak tahu apa yg nak dilakukan di saat ini . Jadi saya pun mula la merepek meraban untuk mencipta blog ni . Akhirnya lahir la jugak satu blog baru yang telah diberi nama zhafirahroslan.blogspot.com. *okay , cerita aku tak best . First of all , saya nak ucap Selamat Berkenalan kepada semua blogger² yang ade kat Malaysia atau dimana² sahaja *bajet giler orang luar negara nak baca hahaha .Tentang entri post yang pertama ni , saya kenalkan diri saya sebagai empunya blog ni. Seperti yang korg baca kat tepi belah kiri tu kan * alaa , yang tuuu la . Nama saya ape sume bagai tu kan , itulah tentang diri saya . Btw , saya akan mencapai umur 18 tahun pada bulan November ni . HEHE . *sekejapnya saya dh tua :)
Okay , berbalik kepada objektif sebenar , kalau korg nak kenal saya dgn lebih dekat lagi , just dtg bawak hantaran meminang je . * bg lelaki jela . OKAY dah start merepek lagi . :)) . Sorrysorry . Tangan ni kalau dah dpt menaip mula la menyimpang cerita nya . Agagagatai . Di bawah ni adalah wajah pemilik blog ni . Walaupun tidak comel seperi awak , tapi takpe , saya bersyukur di atas pemberian yang sangat sempurna ini . *ayat nak touchingg je kan . ekekeke .




HA ! tengok² . inilah dia muka yang COMEL lagi CUTE  * okaysayaperasan . HAHA . :D . Kadang perasaan perasan tu kene ade gak kan . Adat la tuh , nama pun KEHIDUPAN . Heee :D .
okaylah saya rasa setakat tu je yang saya nak kongsikan untuk post saya yang pertama ni . Terima kasih banyak² kerana sudi menjengah dan membaca entri saya yang tah hape-hape ni . OKAYla . Selamat Berkenalan semua ! :D . .



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
HAK CIPTA TERPELIHARA BY : CIK FYRA .