Thursday, 20 October 2011

JEMPUTAN PERKAHWINAN CIK FYRA ..

Assalammualaikum n hai  all .

Dah akhir-akhir tahun ni mesti korang ada terima banyak jemputan perkahwinan kan ? Jadi , aku pun taknak la melepaskan peluang untuk ajak korang semua datang ke majlis perkahwinan aku . Kalau korang nak tahu dengan siapa , korang datang je majlis aku nanti tau . Tarikhnya pada 5 November bersempena dengan birthday aku . Hehe . Ajaklah rakan-rakan korang , nak bawak 1 bas pun tkpe . Sbb mmg aku dah prepare katering utk 5000 pax . Macam tak percaya pulak yang aku dah nak kahwin . Tema yang dipilih adalah hitam purple . Aku dan si dia dah buat perbincangan dan setuju nak warna ni . So , lebih kurang macam ni lah bentuk baju dan pelamin nanti . Nak tengok tak ??

Ni lah baju yang akan disarung masa raja sehari nanti .

Lebih kurang gini la ropenyee pelamin aku . Tapi kerusi sorang satu la. :)
Ni kasut yang akan aku pakai .

Seronoknya bila nak jadi Raja Sehari kan . Paling seronok bila masa akad nikah nanti , aku akan jadi isteri yang sah buat si Dia . Dan masa yang pembatalan air sembahyang tu yang aku suka . * HAHA . gatalnya aku . Alaa nanty korang pun akan merasai perasaan macam tu jugak . . Kan kan kan ? 


Tapi meh sini rapat² sikit . Aku cuma berangan je pasal perkahwinan aku tu . Korang pun terbawak-bawak dengan angan-angan minah sorang ni kan . Haishh . Lambat lagi la aku nak kahwin . HAHA . Calon pun takde , belajar pun belum habis lagi , dah semangat nak kahwin ye dok ? Ape² pun satu hari nanti kalau aku panjang umur dan ade jodoh dengan seseorang , Insya-Allah aku jemput korang semua . Hihihih . >_<  .
Agak-agak macam mana lah rupa bakal suami aku tu kan . Ade tak iras-iras rupa macam Fizo Omar ?



Atau pun macam Chef hensem 5 rencah 5 rasa ?


HAHA . Tak sudah² berangan . Sape-sape pun jodoh aku , aku terima dengan hati yang terbuka . Hehe . Aminn . Kepada korang yang bakal berumah tangga tu , aku ucapkan semoga korang kekal bersama pasangan hingga akhir nafas :) Thanx kerana sudi membaca :))


6 comments:

◕‿◕Syasya◕‿◕ said...

egatkan betul2 tdi

fyra roslan said...

hehe . kalau betul² nanti ade la kad kahwin :)

Nizam Ijam said...

bru nak dtg :D

fyra roslan said...

Nizam Ijam- haha . Takpe dtg je . Dtg dlm angan2 . :)

Juliet_iRa~" said...

haha..;p..

btw kaler ungu mmg cantik kan..
pelamin tu nice..:D

fyra roslan said...

Juliet - haha . i like purple so much . ngee :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
HAK CIPTA TERPELIHARA BY : CIK FYRA .