Sunday 23 October 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

Assalammualaikum n hai all . :)

anigif penmerah 25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

Kali ni aku nak try join segmen oleh akak Penmerah . 1st time pun aku join segmen cenggini . nak try jugak kan . mana lah tahu ade nasib menyebelahi aku kan . Lagi pun aku kan blogger baru . * ayat touching sebenarnya ni . HAHA . Kalau korang nak join , korang pun boleh join . Klik je banner comel kat atas tuh keyh ! 

Macam mana nak join :

1. Buat entri dengan ”25 Things Random Giveaway by Penmerah.com”
2. Korang kene follow blog Penmerah .
3. Copy banner comel tu dan letak dalam entri untuk join Random Giveaway.
4. Tag kawan – kawan minimum 3 orang aje. Nak tag ramai pun boleh takde masalah.
5. Dah siap nanti gtau akak Penmerah link korang okay !

Tarikh tutup : 21 Oktober hingga 10 November 2011

TAG :

P/s : kalau menang , sbg hadiah hari jadi aku la kowd . 5 november 2011 . hikhok :))

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
HAK CIPTA TERPELIHARA BY : CIK FYRA .